tirsdag 15. juni 2010

Vennskapsmamelukk

I dag ble det etterhvert litt sommerfølelse igjen, og den ble ikke mindre da dagens pakke i postkassa ble åpnet. Der lå nemlig vennskapsmamelukken min for juni, og den oste av sol og sommer!

Her er det sol, blå himmel, grønt gress med blomster, turkis vann til bading og fisking, og en liten måke attpå. Og alt er holdt i mine favoritt-sommerfarger. En riktig gledesbombe fra min hemmelige mamelukkvenn!

Nå i ettermiddag har vi vært og sett på semesterets siste fotballkamp. I går kveld hadde jeg mødretreff her hjemme, og i morgen er siste fotballtrening. I dag er min siste arbeidsdag før to måneders sommerferie, og ungene har bare et par-tre dager igjen på skolen. Tenk, nå er sommeren her!

2 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Så herlig mammelukk :)

Du hekler så masse flott :)

Ha en koselig tirsdagskveld :)

Heidi sa...

Denne har jeg ikke heklet selv. Vi har en Mamelukk-gruppe på Norge123, og sender hverandre vennskapsmamelukker. Avsenderen er hemmelig, og man skal gjerne forsøke å lage noe som passer til mottakeren.