torsdag 15. oktober 2009

Blått Lolloskjerf

Nydelig vær i dag også! Jeg utnytter det fine lyset, og driver og tar bilder utendørs av gamle papirbilder som vi legger inn på pcen. Resultatet blir like bra som scanning, og det er mer effektivt også. Men jeg får forte meg før mørket siger på...

Jeg har fått tatt bilder av Lolloskjerfet Karoline skulle få i hvitt-blått-turkis-lilla. Det ble kjempelangt, så det kan surres mange ganger rundt halsen. To andre mindre skjerf har det også blitt ut av nøstet. Et er sendt til indianerbarna, og et skal jeg bruke til gevinst til loddsalg på en folkedansfest.

3 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Skal si du er produktiv nå for tida! Det kommer det ene fine strikkeplagget etter det andre, og så fine farger, rene regnbuen!

Unknown sa...

Hei!
Så flott skjerf..., nydelig farge!

Så flott headingen din er, fargerike og spennende... ;O)

ha en fin kveld!

ida_f86@hotmail.com sa...

Stilig i blått å ;) jeg har i rosa,lilla fargene ;) å så er det så godt å bruke :)