tirsdag 30. juni 2015

Amors piler-klut

Vi har fint sommervær, og jeg strikker litt forskjellig. For noen dager siden ble den fjerde alongkluten i Fb-gruppa Bittamis Design for strikkelystne ferdig.


Kluten heter Amors piler, og er strikket i Mandarin Medi på pinne nr 3 1/2.


I kveld skal jeg på Amandatreff på Egon. Det blir litt Amandastrikking på meg, i går testet jeg ut en liten lue i havskummønster, etterhvert skal jeg forsøke å lage et sokkepar med samme mønster. Har startet på et heklet teppe i Baby Merino i rosatoner og naturhvit.

4 kommentarer:

Birgitte sa...

Nok en fin klut fra dine hender :)

Kort og Søm sa...

Denne ble veldig fin :)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så fin klut - nydelig mønster! Har du forsøkt å strikke f.eks. et håndkle i Mandarin Medi? Jeg ble så misfornøyd med et håndkle jeg strikket i et annet, tykkere bomullsgarn, og vil ikke gjøre samme feilen om igjen! Kos deg på Egon i dag! Klem Cathrine :-)

Heidi sa...

Cathrine: Jeg har strikket håndhåndkle til kjøkkenet i Petunia. Det er omtrent like tykt som Mandarin Medi, eller litt tykkere. Det har fungert veldig bra.