tirsdag 17. mars 2015

Pastellgrønt babysett til Amandaprosjektet

I går var jeg på koselig Amandatreff på Egon, og leverte et pastellgrønt sett.


Leverte med spiralsokker, ribbestrikket lue og votter. 


Teppet er skråstrikket, dette målte litt over 85 x 85 cm. 


Jeg pleier å avslutte kanten med en heklet pikot. 


Nå er jeg i gang med et teppe med havskummønster. 


Jeg var så heldig å vinne en av garnpakkene i går på Amandatreffet. Nydelig garn i Baby Merino. Utrolig nok har jeg aldri strikket eller heklet med dette garnet, men det er nydelig og bløtt.


Før jeg dro på treffet var jeg innom Strikkedilla. Noen venner venter ei lita jente i april, og jeg har begynt på en kjole. Har kjøpt garn til jakke, bukse, lue og sokker også, men det spørs hva jeg rekker før babyen blir født. Oppskriften er fra Lanett baby nr 1214.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Veldig fint sett du har strikket :)
Og veldig flott gjort av deg at du strikker til Amanda prosjektet!