søndag 14. juni 2015

Twin Peaks-klut

I går strikket jeg Twin Peaks-kluten, andre klut i sommerens klutalong hos Fb-gruppen Bittamis Design for strikkelystne.


Klutmønsteret er litt annerledes enn de andre klutoppskriftene. Bitta forteller at mønsteret minner om tømmer og om lappeteknikken Log Cabin. Derfor fikk hun assosiasjon til tv-serien Twin Peaks. Jeg har strikket kluten i mintfarget Mandarin Medi - fargen ser helt annerledes ut i virkeligheten.


Været ble ikke så solrikt og varmt som jeg trodde i går, så jeg satt mest inne. Etterhvert strikket jeg mens jeg fulgte sendingene i forbindelse med prinsebryllupet. Været er litt av-og-på i dag også, men setter meg ut i hagen. Skal feste litt tråder på et Amandasett og strikke en lue for å fullføre settet. Har et annet Amandateppe på pinnene som også vokser til. Ha en fin søndag :)

1 kommentar:

reSIRIkulert sa...

Flott klut!
Jeg har strikket noen Bittakluter, og har også
meldt meg på klutealongen :)