onsdag 4. mars 2015

Votter og turkis sett til Amandaprosjektet

Jeg forsøker å bidra med litt til Amandaprosjektet, og i dag var jeg såvidt innom Amandatreffet på Egon før jeg måtte forte meg hjem igjen. Akkurat i dag hadde jeg ikke tid til å være der, for en skoleoppgave måtte leveres inn i løpet av kvelden. Det har vært tre oppgaver de siste ukene, så det blir ikke mye håndarbeidstid, men de siste dagene har jeg strikket på babyvotter på t-banen.


Tove Fevang la ut beskjed i fb-gruppen til Amanda-prosjektet at Rikshospitalet trengte votter, derfor har det blitt strikket mange vottepar av Amanda-damene de siste dagene. Jeg rakk fire par, her er tre av dem. Brukte oppskriften til Strikketanten, ellers ligger det flere oppskriftstips hos Amanda-prosjektet.


I tillegg leverte jeg et turkis og hvitt sett. Dette fikk også med seg et vottepar.


Det har blitt ordentlig vårlig ute, og jeg håper vi er ferdig med vinteren nå. Vi har hatt noen fine perioder med snø og kulde, men i forhold til barnehagen synes jeg det har vært problematisk med all isen som har vært. Med hålkeføre er det ikke så lett å få til fine turer og utelek med ungene. Men nå går vi forhåpentligvis mot våren, det er en deilig tid!

1 kommentar:

Marit sa...

Flotte arbeider dette og så er det så kjekt å strikke noe meningsfyllt.
Vi håper på vår her vest og nå.