onsdag 27. oktober 2010

Julemessekveld

De siste årene har jeg bidratt med ting til menighetens julemesse. Planen er det også i år, men jeg har ikke kommet helt i gang med verken planlegging eller produksjon. I kveld var det en kom-sammen-kveld hvor det skulle lages kranser av naturmaterialer.

Jeg var bare innom en drøy time, og pyntet en kvistkrans som alt var laget klar. Men det var koselig å prate, og ikke minst se hva de andre laget til. Det ble kranser i mange forskjellige stiler, blant annet en del hjertekranser laget av kvister. Blir spennende å se hvordan utvalget på messa blir til slutt, og hva jeg selv får tid til å lage og bidra med.

I går var jeg også en del timer i kirken. På klubbkveld med barna, og der startet vi også med julehobby. Etterpå hadde vi barneledermøte. Tidligere på dagen slet jeg med migrene og kvalme. Håper ikke det øker på etterhvert, for det forsvinner fort noen timer hvor man er ganske så slått ut.

1 kommentar:

Elise sa...

Så flott krans:) Det er ei koselig tid vi har forran oss nå, med juleverksted og å lage julegaver:)