tirsdag 19. oktober 2010

Er i gang!

Ut på ettermiddagen/kvelden fikk jeg mulighet for å sette meg til på loftet med kortlaging. Med kutteren gikk det kjapt å skjære til ark, så det jeg brukte mest tid på var å lage paspatur som skal være rundt bildet.

På et takkekort må det selvsagt være bilde av konfirmanten, og vi skal ha det på forsiden som hovedmotiv i tillegg til noen bilder inne i kortet.

Merker at det er ett eller annet som ikke er 100% med kutteren på høyre side i den bakre materen. Akkurat som arket ikke kommer like langt ned som på venstre side, men det er minimalt det gir av utslag. Nå er jeg ekstremt nøye, så må nok undersøke dette, og evt dra ut til Bikuben for å sjekke det ut.

I morgen blir det mye jobbing, både på dagtid, og på ettermiddag/kveld er det kurs jeg må være på, så da blir det dessverre ikke så mye tid. Men godt å være i gang!

3 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

For en glede å få slike takkekort, utrolig flott laget!!
Kunne tenkt meg kuttemaskin og skjæreplate slik som deg! Prøver å

Miranne sa...

Lekre kort frå ei vakker sognejente. For det er vel ein sognebunad? Det vart meir standard takkekort her, ja.

Smykkas sa...

Nydelig og uvanlig takkekort. Det er nok ingen som ser at det kan være litt mindre kuttet et sted. Du får helt sikkert bare godmeldinger tilbake.

Klem