torsdag 8. april 2010

Mamelukker underveis

Det har vært lite tid til håndarbeide i dag. Mamma kom på besøk, og så har avslutningen av hemmelig venn blitt fullført med de siste meldingene i kveld. Men det er da noe underveis...

Gryteklutparet jeg viste starten av i går er nesten halvveis, og tre mamelukker er underveis. Gikk tomt for hvitt garn til alle rysjene jeg skulle lage, og så skulle jeg ha en kontrast til den grønne mamelukken. I går var Svein så snill å handle for meg, så da har jeg det jeg trenger i hus. Har også fått garn til vennskapsmamelukken jeg skal hekle, men det garnet må jeg ikke fortelle om. Ellers avsløres jeg jo...

Dagene går så alt for fort. I morgen blir det supertravelt. Skal få laget et par gaver og helst et kort til en 50 års dag vi skal i til lørdagen. Og lørdag er det snelletreff først, så da rekker jeg ikke noe. Liker ikke å jobbe under press, selv om det ofte blir slik likevel. Men vil helst slippe å ta natta til hjelp så jeg opplagt til helgas tette program.

1 kommentar:

Ellen sa...

Takk for dine flotte, kreative og inspirerende sider. En award ligger og venter på deg i bloggen min :)