torsdag 7. januar 2010

Start på folkedansen

I dag startet folkedansen opp for Andreas. I det jeg fikk en epost fra styret, kom jeg på at jeg hadde lovet å opprette en blogg for Barnelaget i BLS. Dermed satte jeg i gang, og i løpet av et par timer var den "oppe og gå".

Det var knapt 30 barn i tre grupper som danset i dag, og i Andreas sin gruppe danset de en polka og "Grease" da jeg var innom dem.

Karoline danser også vanligvis på torsdager, men i dag startet hun opp med konfirmasjonsundervisningen sin. Hun kom sent hjem, og jeg har inntrykk av at det var gøy.

Har ikke rukket noe håndarbeide i dag, igrunnen har jeg hatt en litt treg start på det kreative dette nyåret. Men etter at hverdagen har landet, blir det sikkert bedre tid til det.

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Heldige dere er som har folkedansmiljø:) Jeg husker det som veldig gøy fra min barndom de kursene jeg fikk delta på:)