onsdag 9. september 2009

Nydelig høstdag!

For en dag vi har hatt i dag! Sola har skint og varmet, og på ettermiddagen var det så deilig at jeg tok på en jakke og satte meg ut med lunsj og strikketøy. Etterhvert måtte jeg åpne glidelåsen, og så måtte jakka kastes. Gradestokken krøp godt over 20, og på tross av litt vind var det nesten sommerlig. Eller så deilig som en nydelig høstdag kan være...

Landet vårt er langt og ofte delt værmessig. Mens vi har hatt sommervær, har andre slitt med storm, regn og uvær. Men denne gangen var det vi som var heldige ...

6 kommentarer:

Birgitta sa...

Vad duktig du är med stickorna och det växer snabbt fram nya mössor och pulsvärmare i härliga färger. Vi har också haft ett par sköna dagar här efter allt regn vi fick förra veckan.
Ha det så mysigt.
Kramis Birgitta

Monicas sa...

ja her e høsten i annmarsj....storm og regn...men det sku gå over....idag bli det fanakofte strikking med vaniljeknuter og kaffe....før jobb...vil du ha?

cille sa...

Ja det har vært nydelig vær noen dager her østpå nå. Bare så synd at jeg ligger i influensaen...en må passe på når en har slike herlige høstdager og komme seg ut i skog og mark! Ser at du er flink til det! Ha en fortsatt flott og høstlig uke...

Marit sa...

Så flott vær dere har og fint å nytte de siste soldager ute.

Ann Karin sa...

Skjønt med fin vær. I dag har faktisk vi også hatt sol. Får ikke benytte meg så mye av det, etter en slitsom travel dag på jobb, sovna eg på benken. : )))
Kjempe fin lue,pulsvarmere du hadde laga i forje innlegg.

Jorun sa...

Åå, så fin den rosa vesken var! Så den på Panduro... Holdt på å kjøpe den... Nå angrer jeg når jeg ser hvor fin den er til å ha strikketøyet i!