fredag 18. september 2009

Hemmelig venn-gave

Så er det jammen blitt helg igjen. Synes uka har gått fort, og alle dagene har vi hatt deilig vær. Dessverre har det ikke blitt tid til å sitte ute, det har blitt alt for mye jobb og møter. Men jeg har jo sittet og sett ut på finværet.

I går fikk jeg hemmelig venn-gave i postkassa. Konvolutten revnet nesten, og var fylt opp med litt av hvert. Tre nøster melert Mandarin petit, og det guloransje garnet har de gått tomt for rundt her så det var jeg ekstra glad for.

Kom i skikkelig julestemning av et gammelt julehefte med mange fine ideer og modeller, og tre julestoffer av det rustikke slaget. Rosestoffet var nydelig, så det får jeg tenke over hva jeg skal bruke til. Må nok finne fram symaskinen snart...

Har ikke vært så aktiv på blogging i denne uka, så jeg benytter anledningen til å ønske dere en god helg!

1 kommentar:

Marit sa...

Så flott garn du har fått i pakken.
har heller ikke vært så flittig i bloggverdenen i det siste.
Håper på bedre tider etter hvert.
Ønsker deg en fin helg. Vi har og et flott høstvær her vest.