onsdag 29. april 2015

Rosa babykort

I dag skal vi på barselvisitt og se ei lita nyfødt jente, og her er kortet jeg har laget.


Kortet er i rosa Bazzill og mønsterarket Sweet Crazy Love fra Magnolia. Motivet er fra nett og er behandlet i en sephiatone.


Blomstene husker jeg ikke hvor er fra, heller ikke båndene. Men bamsecharmsen er kjøpt hos Minne-hjørnet.


Jeg har ikke tekststempel til baby, men har limt inn et par motiv fra nett, som også har fått sephiatone.


Kortet skal gis sammen med strikkesettet jeg viste fram i går. 

3 kommentarer:

Swissie sa...

Så nydelig, Heidi, både strikkesettet og kortet!
Regner med det blir veldig godt mottatt :)

Klem, Liv

Malys krok sa...

Så utrolig mye fint du lager! Dette babysettet er bare så fantastisk vakkert! Og kortet er nydelig!
Jeg er også i babystrikk for tiden, til en nabojente som snart kommer..
Takk for alt det fine jeg fikk se her inne! -Margit-

Kort og Søm sa...

For en utrolig fin gave du har laget :)