onsdag 31. desember 2014

Takk for det gamle året!

Kalkunen med deilig stuffing står i ovnen, kraften koker, og snart skal tilbehør med hasselbachpoteter og rødkål lages til. Nyttårsmiddagen er alltid deilig, og restene på nyttårsdagen er minst like god. Karoline spiser her hjemme før hun drar avgårde på stor nyttårsfest.


Romjulsdagene har gått så alt for fort. Jeg hadde store planer om å få gjort mye skolearbeid, men dessverre har jeg ikke vært i form. Har hostet mye, 1. juledagsmorgen var jeg på legevakten og fikk astmamedisin uten at det har hjulpet så veldig. Håper det gir seg, det er slitsomt å gå slik i ukesvis.


Julaften var koselig med familien vår og Mamma, god mat og fine gaver. Jeg ble spesielt glad for en liten turkis ukulele som jeg gleder meg til å lære meg å spille på. Karoline viser fram et flott bilde venninnen hennes har laget. 1. juledag var Mamma for sliten til å komme til oss, så da ble det julemiddagsrester, brettspilling for de andre i familien, og strikking og avslapping for min del. Julekoldtbordet hadde vi 2. juledag, og det smakte godt.

Fredag er det jobb, sikkert en rolig dag med få unger, og neste uke starter skolen for fullt igjen. Får se om jeg får tid til noe blogging innimellom. Skulle ha vist fram de håndarbeidsrelaterte gavene og litt garnkjøp, julekortene som ble laget og sendt, og de småprosjektene som jeg har drevet med i ledige stunder. Men det får bli til neste år...

Nå er det tid for å takke for det gamle året! Når midnatt er passert og vi har kommet til 2015, ønsker jeg alle blogglesere et riktig Godt nytt år!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Ønsker deg ett riktig godt nytt år og håper formen er tilbake igjen snart. MNA tror og (håper) en skal få gjort så mye håndarbeide når en har fri men håpet er stort sett større enn energien :-)
Ha ne fin kveld!