onsdag 20. februar 2013

Sykmeldt og hjemme for tiden

Skriver et par linjer om at jeg for tiden er hjemme med sykemelding etter hard jobbing de siste månedene.


I fjor sommer fortalte jeg entuasiastisk om drømmejobben jeg hadde fått, og jeg var full av pågangsmot da jeg startet. Det skulle imidlertid vise seg å bli et mareritt, og det er snart et avsluttet kapittel. Nå får jeg se framover og samle krefter. I dag har jeg sittet ute på terrassen for første gang i år, og kjent sola mot ansiktet. Heldigvis nærmer vi oss vår, så det er en fin tid vi har foran oss.

9 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Uff da, håper du føler deg bedre snart!
Veldig deilig med solen,
og den varmer godt :O)

Sidsel Veierland sa...

ikke greit, håper du kommer til krefter snart

Unknown sa...

Får ønske deg god bedring, og vi går jo mot en herlig tid nå :-)

Line Kristine sa...

Uff da! :( Trasig når ting man hadde trodd skulle bli så bra viser seg å bli det stikk motsatte... Håper du får hvilt deg og samlet krefter nå.

Lene Sjøvoll sa...

Hei Heidi!
Vil bare si at je syns du har en flott blogg :) Og at je, som du e sykemeldt og går bare hjemme nå. drev min egen garnbutikk i to år, før det sa STOPP!
Så je vil bare ønske deg riktig god bedring, og si at du e ikke aleina God klem fra meg :)

Bodil sa...

Riktig god bedring :)

Quiltefia sa...

Hei Heidi!! Leit at ikke jobben ble som forventet!! Det er vel en kjensgjerning at butikkjobbing med senteråpningstider er hardt arbeid. I tillegg til små bedrifter som kanskje ikke har råd til å ha nok bemanning!? Håper at du kommer til hektene fort!! AnneKari:-)

Heidi sa...

For å si det sånn, så er det ikke for mye eller hard jobbing som har vært problemet... Jeg har jobbet hardt og mye, og har stor utholdenhet og god arbeidsmoral. Det er nok andre ting som har gjort dette til et mareritt, men det skal jeg ikke skrive om på åpent nett...

Quiltefia sa...

Hei igjen!! Det er helt klart lurt å ikke ta dette åpent!!
Det er leit når jobbforhold ikke funker!! Jeg har også gjort en lei erfaring, men kom styrket ut av det, men kommer aldri til å jobbe i en familiebedrift igjen!! Så stå på! Legg det bak deg!! Ha en fin helg!! Anne K:-)