fredag 11. mai 2012

Flere lapper

Så er det helg igjen... Ute er det grått og vått, og i ledige stunder denne uka har jeg sittet med lappeheklingen. 32 nye lapper har det blitt. Går litt metodisk fram nå, med å hekle tre like lapper om gangen, og tre kombinasjoner med samme farger. Fortsatt er jeg ikke "flink" til å feste tråder underveis, men jeg tar heller sjauen etterhvert. Vi har alle hver vår måte å gjøre ting på, og jeg gjør det morsomme først, og det kjedelige i bolker ...


Helga er stort sett uten program, og forhåpentligvis får jeg satt meg til i ledige stunder bla i kortkroken. Omsider fikk den lokale Narvesenkiosken Magnolia Ink-magasinet, og nå skal jeg kose meg med det. Fredagskveldene har før vært hellig i forhold til familiekos, nå er det fotballtrening på store deler av kvelden, og Karoline er gjerne på farten. Da er det greit å ha selskap av hekletøyet. Ha en fin helg :)

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Fine ruter du har heklet :O)
Ja, det blir gjerne sånn når barna blir litt større..ting som skjer på kveldstid også.

God helg :O)