mandag 6. september 2010

Nydelig høsthelg

Vi har hatt en fantastisk høsthelg med nydelig vær. Ja, er det slik, kan høsten være en fin tid! Har fått plantet lyng i inngangspartiet, og fortsatt står noen av sommerblomstene igjen. Terrasseblomstene må ha godt med plukking av vissent, men de kan stå helt til frosten kommer.

Et lite sokkepar er ferdig, og skal sendes til en dugnad på Trådsnella. Hver høst er det innsamlinger til gode formål, og dete er noe som skal sendes til små indianerbarn på et barnehjem.

Et nytt sokkepar er på pinnene. Måtte fotografere strikketøyet sammen med en av blomsterdekorasjonene fra konfirmasjonen. De har holdt seg like fine en hel uke. Det synes jeg var ganske overraskende.

5 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Fine farger du har strikket sokkene i. Jeg har også fått kjøpt lyng til verandaen. Er det ikke morro når blomstene står så lenge, sist jeg kjøpt roser stod dem 1 1/2uke. :)
Ha en forsatt fin dag :)

mimmi-leone sa...

Deilig med sokker, og herlig garn!

Så flink du er, hjemmestrikkede sokker er det beste!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Tonemor sa...

Flotte sokker.
Klem Tone

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Heidi!
Vel overstått konfirmasjon! Ja, det er en stor dag for foreldre og barn, og hyggelig at alt ble vellykket!

Sokkene var veldig fine, og særlig likte jo jeg de blå!

Med ønske om en fin september måned!

Klem Cahtrine :-)

Smykkas sa...

Friske og flotte farger på sokkegarnet ditt.

Jeg tror det er flott vær i store deler av landet, og vi hører også til blant de som er heldige. Jeg nyter å kunne gå lettkledd fortsatt.

Har du bestilt bokmerke til det humanitære prosjektet jeg støtter?

Klem fra Astrid