onsdag 10. mars 2010

Hagelivet i gang!

Varmegrader og sol i dag igjen! Så til lunsj bakstet jeg ut en stol, en bord og en krakk, og rigget meg til midt i snøfonna. 10. mars startet jeg hagelivet med strikketøy og lunsjspising i sola! Nå er det snart vår...

Må innrømme at jeg ikke satt der veeeldig lenge, men hva gjør vel det. Vårlufta kan være lumsk, det lærte jeg som liten, så det gjelder å ikke bli forkjøla. Men deilig var den lille stunda, og mer blir det framover. Gleder meg til det halvåret vi har foran oss!

Myrtel og Smykke koser seg såklart også i sola. De spankulerte oppe på gjerdet - det gjelder å ha oversikten!

5 kommentarer:

Therese sa...

Det der så helt nydelig ut! Selv satte jeg ut tørkestativet en times tid i formiddag - veldig stas. :-)

Deilig med vår!

Laila -Karin sa...

Så koselig det så ut.
Nydelige bilder av pusene.

Jorun sa...

Så koselig ut ja... Her innbyr det ikke til uteliv, med snø, regn og bare 2 varmegrader.

Tranghaugen sa...

Det der så jo bare helt herlig ut. Håper sånn vår vær kommer hit til trøndelag snart også, her regner og blåser det masse for tiden, men snøen krymper i allefall masse. Og snart er veranden min tom for snø og klar for bruk igjen.

Ha en fortsatt flott vår dag :)


Laila

Smykkas sa...

Åh, tenk å ha det så deilig. Her er det tydelig at både to- og firbeinte koser seg.

Her regner det uavbrutt, men jeg velger å se det positivt. Da forsvinner snøen fortere. Håper på sol i påsken.

Ha en fin strikkekveld