mandag 22. juni 2009

Special Visitor Blog Award

I går kveld fikk jeg en ny award fra Jorunn i Jorunn's hobbysider. Tusen takk, Jorunn! Bloggen hennes er virkelig verdt mange besøk...

Lurer på om awarden er helt nyopprettet av Flittige hender, eller kanskje tar jeg feil... Hun skriver i alle fall i bloggen sin da hun sendte awarden fra seg:

Med denne AWARDen følger ingen forpliktelser, men det hadde vært hyggelig om du tok den med deg og la den på bloggen din. Du kan ha den for deg selv, eller gi den videre til en eller fem eller du kan vente med å sende den videre - det bestemmer du selv.

Jeg velger såklart både å legge awarden i bloggen min og sender den videre til fem bloggere som betyr noe ekstra for meg:

MarnyAlice i Kalas mystiske hjørne
- en inspirerende og koselig blogg -
Karoline i Kreative Karoline
- en datters blogg er noe helt spesielt -
LeKaQuilt i LeKaQuilt
- hennes vakre quilter inspirerer meg -
Lenemora i Lenemora's verden
- vakre bilder og kloke ord gir ekstra glede i hverdagen -
Quiltefia i Quiltefia
- rett og slett en av mine absolutte favorittblogger -

Ta i mot awarden som et tegn på at bloggen din betyr noe helt spesielt for meg - behold den selv, eller send videre. Det velger du! Gleder meg til å fortsette og følge bloggene deres!

3 kommentarer:

Kreative Karoline sa...

Tusen takk for award!

Lenemora sa...

Tusen, tusen takk for awarden, blir så varm og glad ihjertet når noen liker mine innlegg og bilder!

Du har mange nydelige bilder selv, her på bloggen!

Klem Lenemora

LeKaQuilt sa...

Hjertelig takk for at du tenkte på meg. Jeg ble veldig rørt av dine ord! Du har en fin og koselig blogg :o) Tusen takk. Klem fra Lena