fredag 24. april 2009

Yogasokker underveis

For tiden har jeg påbegynte yogasokker på strikkepinnene. På Trådsnella har vi en gruppe, Ulltimatum, hvor vi skal strikke sokker fram til 17. mai. Og siden vinteren er over, falt valget mitt på yogasokker, sokker uten hel og tåparti.

Oppskriften er hentet fra heftet "Strikk sokker" fra Du store alpakka, som også var første sted jeg så yogasokker. Egentlig skulle BabySilk brukes, men siden jeg hadde et par nøster Mirasol liggende, tok jeg det i steden. Riktig virkningsfullt mønster forresten, er en del muligheter med det!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Mønsteret så virkelig flott ut! Sokker uten hæl har jeg aldri hørt om...men jeg lærer noe hver dag i blogglandia:O. Ha en kjempekveld videre!

VELKOMMEN sa...

Spennende, yogasokker blir vel nesten som en type leggvarmere det.
Ønsker deg en fin helg :0)

Jorun sa...

Det heftet har jeg også. Fikk det i gave av en snill "snelle".
Har sett de sokkene ja, de er artige, men jeg ville vel blitt litt kald på tærne...

Anita fra hjerterommet sa...

Hei du.. du har nettopp gitt meg en sur smak i munnen.. he he og det skyldes bildet av rabarbaen nedenfor.. he he.

Yoga sokker har jeg aldri sett og ikke hørt om heller.. men hørtes smart ut, jeg står jo barbent i yogatimene. Utrolig flott mønster du har på de.. ser ganske så avansert ut.

Hatt noen flotte dager i Paris.. Ha en flott dag Heidi!
Klem fra anita