mandag 6. april 2009

Sommerduk-fristelse

Da jeg var på Lappemakeriet på Bærums Verk, lot jeg meg selvsagt friste av noe. Et lite sukkertøy av en sommerduk hang oppe, i spreke farger - lime, turkis, korallrosa og hvitt. Med store epler applikert på.
Det er Tullemor Møller som har designet den vesle muntre duken, og en materialpakke, et prikkete korallrosa bakstykke og en prikkete korallrosa voksduk havnet i handlekurven.

Dette blir noe som skal pynte hagebordet i sommer, og kanskje får den sin plass på bordet mitt i stua etterhvert også.

2 kommentarer:

Trulte sa...

Ordentlig fin den duken. Personlig syns jeg den var litt sånn retro fra 80-tallet...og det liker jeg.

Tovepia sa...

Quilting ser utrolig artig ut, og det blir lekkert. Har sett så mye fint med den teknikken. Blir spennende hva du skal ha på bordet;)Sommerduken var ordentlig søt.