onsdag 29. april 2009

Såre fingertupper

Litt sår i fingertuppene blir man av å jobbe med tang og metall. Neglene brukes flittig, og her gjelder det å ikke bry seg om de blir litt ødelagt. De er en del av arbeidsverktøyet.

Jeg har satt meg til med perlene, og har laget en en del maskemarkører i blånyanser. Den ene må selvsagt vises fram på den nye blåhvite calorimetryen jeg har startet på. Men jeg får vise dem fram i morgen, nå skal jeg ut på kjøretur med Karoline. Noen strikkepinner skal leveres til en snellevenn, og så skal det prøves bunad.

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig maskemarkør, nesten som en øredobb;) Lykke til med bunadsprøving!

Jorun sa...

De er flotte disse maskemarkørene du lager.

VELKOMMEN sa...

Så fine maskemarkører du lager, hyggelig med pene hjelpemidler.
Spennende med bunadsprøving - hva slags budnad skal hun/eller kanskje han ha? Lykke til :0)

Anita fra hjerterommet sa...

De er jo kjempefine!!

Så utrolig nydelig farge på det garnet du strikker i nå.. forsto visst ikke helt hva det er du strikker men..

Ha en flott 1 mai helg Heidi!
Klem fra anita