tirsdag 28. april 2009

Noen masker i ny og ne

Det har vært travle dager den siste tiden, og det blir bare noen masker i ny og ne når jeg setter meg ned. På fredag var jeg på Panduro og kjøpte inn flere glassperler til maskemarkører, bla med blomstermotiver, men jeg får jo ikke satt meg til...

Er alltid hakket enklere å ta opp et påbegynt strikketøy og strikke noen omganger, enn å rigge seg til med perler, tenger og andre smykkedeler. Men kanskje i kveld...

Ikke sikkert, for etter middagen bærer det til korøvelse før jeg drar videre til FAU-møte. Har gått noen timer til forberedelser, skriving, sjekking av tidligere dokumenter. Da forsvinner timene fort. Og det blir lite håndarbeidstid... Men yogasokkene nærmer seg slutten, mangler bare noen heklekanter her og der.

9 kommentarer:

VELKOMMEN sa...

Det er hyggelig å høre at du får tid til litt håndarbeid også. Her i huset er det også perioder hvor jeg ikke får gjort så mye hobby ting.
Kjempefine perler :0)
Cutteren fant jeg på Lille Stasjon i Lier, en stoff/lappe butikk. Jeg har bare sett de i Quilteblader så jeg synes det var fint at jeg fant en slik når jeg først måtte bytte. Det var jo da jeg oppdaget hvor skjemt den gamle var.
Ha en fin uke :0)

Tovepia sa...

Jeg må undersøke hvor Panduro holder hus, ønsker meg perler, jeg også;) Ha en kjempedag!

Marit sa...

Så flotte perler du har kjøpt.
Blir mange fine maskemarkører her.
Gleder meg til å se de.

Ann Karin sa...

Ska sei du har fått handlet mangen fine perler.
Det blir ikke så mye håndarbeid på meg heller. Det er som du sier, en maske i ny og ne.

Når eg såg Rabarbra bilde fekk eg skrekkeligt lyst på
Rabarbra grøt. Nam,nam
Ønske deg å dine ein fine dag.
Klem

Jorun sa...

Så mange flotte perler du har kjøpt!
Vedr. problemet med kommentarfeltet er det nok ikke BARE meg som har problemer med dette. Jeg kommer ofte over blogger som ikke har NOEN KOMMENTARER!! Og kjedelige blogger er det absolutt ikke.
Og jeg har jo lagt merke til at felles for disse bloggene er dette berømte kommentarfeltet!

Anita sa...

Tusen takk for besøket hos meg, kjempekoselig! Så du lager smykker også? Jeg og største kjøpte litt perler tidligere, men har ennå ikke fått gjort no med det:} Syns det ser så vanskelig ut jeg! kos dere!

Anita fra hjerterommet sa...

Gleder meg til å se yogasokkene når de er ferdig. Har ikke strikka en maske på over en uke jeg.. hmmm skjerpings for meg...

Quiltefia sa...

Jeg er imponert over hva du får tid til Heidi!! Du lager ting som ikke er helt vanlige og det er spennende å følge med på!! Quiltefia

Loppelill sa...

Så mange flotte perler. Plutselig så få du satt deg ned med det vet du :)