onsdag 22. april 2009

Årets første hvitveis

Så er årets første hvitveisbukett plukket inn! Ble overrasket da de sto og lyste opp i skogkanten ved kirken i går da vi var ute med klubb-barna for å spille dødball. Nå er det full vår når hvitveisen har kommet!
I dag er det fint vær, sol, men kanskje ikke den store varmen. Men nok til å kunne sitte ute litt med strikketøyet. Heldigvis er vondtene på venstresiden borte, både hals, hode, øre, nakke, skulder og rygg er ok igjen.

I går kveld oppdaget jeg en litt morsom ting. Jeg stusset over at den kontstrikkete kurven ikke var lik papirmodellen. Og så har hele kruven vrengt seg i maskinen under tovingen. Derfor har jeg fotografert og brukt kurven vrengt. Riktig pen på vranga var den, men enda klarere og penere på retta såklart. Så etterpå får jeg ta nye bilder og bytte dem ut...

1 kommentar:

Anita fra hjerterommet sa...

He he ikke alltid lett å se forskjell nei.. eller hos meg er det egentlig det for jeg fester IKKE tråder noe spes fint :) Har hatt tøflene 2 ganger i maskina.. men er fortsatt ikke fornøyd. Guttungen skal få prøve de nå når han kommer fra skolen så blir det vel en runde til med høyere tmp.

Ha en forsatt fin kreativ dag.