onsdag 16. mai 2012

Ung pike med amorbue

På Grorudtreffet lagde jeg dette kortet. Opprinnelig hadde jeg planlagt det som konfirmasjonskort, men foreløpig venter jeg med tekststempler og pengelomme til ny "sesong". 

 

Motiv: Från Mormors Vind - Romans fra Pion Design / Mønsterpapir: Minnenas Ateljé - Fågelsang & Ornament 6x6" fra Pion Design / Kartong: Bazzill


Blomster: Wild Orchid Craft og Mathea Design / Blonde, organsa-/silkebånd fra bla Bikuben og Steffens / Sommerfugl: Från Mitt Hjärta II - Bårder fra Pion Design


Dies: Leaf & Swirl, Wedding Collection fra Magnolia DooHickey / Glitter: Stickles - Diamond fra Ranger / Blekk: Distress Ink - Vintage Photo fra Ranger


Jeg deltar med kortet i disse utfordringene:
Scrapperiket Utfordringsblogg - # 51 Fugler/Sommerfugler
Wild Orchid Challenges - # 50 Anything Goes
Card and Scrap - # 32 Vintage

Ønsker du å kjøpe dette kortet, ta kontakt, eller gå inn på min Epla-butikk

Ingen kommentarer: